nu e poezie

plutim fin, ne pierdem în alt film, ne iubim din zi pînă ajungem să fim, să simţim. vin şi plec, dezordonat gîndesc şi nu mă regăsesc printre atîtea idei, goale toate, fără te iubesc. haos, numai haos mai găsesc acum în mine, iar în dreapta nu am nici un „tine”, nu-mi spune nimeni că nu e bine, în fine.

mintea încotinuu se ceartă cu firea mea, vrea ea, ca fraiera. un război, eu zic pace, ea nu mă lasă`n pace, sufletu`mi tace şi zace pînă o să se pună iar pe toace. caută belele, le găşeste pe ele, crede că le dezleagă dar mai mult le leagă.

şi nu mai am chef, mă opresc.  nu vreau sa rănesc sau să mă ranesc. încotro iubesc?

17 comentarii

Din categoria Uncategorized

17 răspunsuri la „nu e poezie

  1. Nu e poezie, e proza rimata. :] Mi-a placut. 😀

  2. Multumesc pt ca ai citit si pt vizita!>:D<

  3. nu e poezie, e ceva mai mult decat atat..

  4. cat de bine zici ce zici 😛 iar „incotro iubesc?” ii cireasa de pe tort 😛

  5. Ce de reactii pozitive :”> M.ati facut sa ma inrosesc toata! :)) 😛 Va puuupp >:D

  6. Una dinntre cele mai sensibile si reusite postari.
    M-a emotionat.:)

  7. TED

    da, foarte frumos ce-ai zis tu mai sus. 😀

  8. @fatacareaduceploaia: mai am si momente sensibile ;)) :*

    @TED: Mutumesc!

  9. Iubirea nu are si nu va avea directie.

  10. eu cred ca te ai molipsit de la mine cu lenea de n ai mai scris nimic:))

  11. Drăguţ joc de cuvinte ! 🙂

Lasă un răspuns

